Benhinneinflammation

Min mamma (som förut jobbade på sös) har nu konstaterat att jag har benhinneinflammation i det högra benet, superkul..... NOOOT
Har haft ont i högerbenet i typ tre veckor nu. Gjorde riktigt ont när jag åkte skidor hela förra veckan, när man går känns det inte lika mycket, men det känns. Men idag när jag var ute och sprang så började jag känna av det. Så när mamma kom hem sa jag till henne hur det kändes och hon sa att det var benhinneinflammation. Det sitter i det främre muskelfacket (?) Nån som vet om man kan träna med detta eller ska man vila?


Postat av: Carro <3

Du SKA VILLA!! det e en överansträngning så man får inte tränna...

2011-03-12 @ 10:30:27
URL: http://goldigoldenangel.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!