Wednesday!

Chilldag i skolan idag igen, känner att vi inte får så mycket gjort i skolan. Speciellt inte när man sitter framför datan och bara slöar en hel engelska istället för att göra nånting vettigt.

Hade skolfoto efter lunch idag. Fick sitta ner, får göra de ganska ofta, även fast jag är lång? Fast jag tycker man blir mycket bättre på bild om man sitter. Desstum hade jag väl sett väldigt kort ut om jag hade stått. Vill att fotona kommer snart. Fick se bilderna lite snabbt och tror tillochmed att jag blev ganska bra!

Efter skolan gick jag och Hedda hem till mej. Det första vi gjorde va att göra smothie, såklart! Självklart blev den supergod. Kollade på nått gammalt inspelat The Mentalist avsnitt och tog lite galna webcam bilder. Vågar nog inte lägga upp dom här! Extremt fula verkligen!


Hedda Gedda och Jag


Postat av: Gabbe

sv Åh tack så jätte mycket!! det samma =D!

2011-09-07 @ 21:40:20
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Postat av: hedda

Hahaha vilken jävla tur att du inte la ut de andra bilder ;)

2011-09-08 @ 09:43:03
URL: http://heddanystrom.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!