Sova?

Kom hem från Hedda för ett bra tag sen. Tog en riktig lång och skön dusch när jag kom hem. Helt varm efter att jag slog mitt rekord att gå från bussen på bara 10 minuter! Tog 816 till Tjärnstigen så gick jag hela vägen, det är lite över en kilometer från den busshållplatsen.

Har iaf städat hela kvällen, och då endast i mitt rum. Så jäkla stökigt var det verkligen! Har rensat ut gamla väskor och slängt allt möjligt, även fast jag hatar att kasta saker så är det mesta borta. Jag ska få ny säng snart, så jag måste få plats med den också! :) 

Spelar musik på skithög volym i mina högtalare och har gjort det sen jag började städat, vilket var för några timmar sen. Tror nog att mina grannar har börjat tröttna på mej nu, hehe. Har fönstert öppet dessutom, annars blir det så syrefattigt här inne. Men så ekar de såklart ut. Har fått några arga blickar, hehe. Som tur är så träffar jag inte dom alltför ofta ;)

Börjar kl åtta imorgon, så jag ska fixa alla kläder och sen sova. Känns konstigt att börja åtta på morgonen, de va nog två eller tre år sen jag gjorde det sist..! Godnatt! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!