Mys hos Hedda Gedda!

Kom hit igår, nånstans vid åtta. Axel körde mig hit, så slapp jag åka buss och gå flera kilometer. Igår så hade vi CSI maraton. Tills vi inte vågade se några fler så gick vi å la oss. Gick och la oss sist och går upp först! 

Imorrse gick vi upp väldigt tidigt, halv åtta. Åt frukost och cyklade sen iväg till stallet vid halv nio.

Hade hoppträning för Hedda med Annie. Vi gjorde lite små roliga övningar, hoppade mest låga hinder som uppstart nu inför träningsesongen. De var riktigt duktiga, även fast Annie stoppade några gånger så tycker jag att det såg bra ut :)

Jag, Hedda och Annie efter en svettig hoppträning!
Jag, Hedda och Annie efter en svettig hopptränig!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!