It´s Monday again....

Då var det måndag igen då. Skoldagen är redan över, även om den var väldigt lång för mig idag. Började åtta och slutade halv fyra. Har nog aldrig haft en så lång skoldag förut.

Precis ätit lunch/middag. Blev thaiwok som vanligt. Har tillochmed tänkt att springa idag.
Idag är en av mina och Hedda's träningsdagar, men idag är Hedda sjuk så jag får väl träna själv. Hade tänkt att cykla ner till Alby och springa 4 km där och sen cykla hem också. Duktig  tjej!

Morgonfrilla, tur att man hade uppsatt idag. Gick till skolan kvart i åtta så
orkade inte fixa håret.


Postat av: Hedda

Jag vill också träna.. Men jag har ingen röst så du får träna åt mig ;)

2011-09-05 @ 19:18:41
URL: http://heddanystrom.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!