Solig Söndag!

Det har varit en så himla skön söndag idag!  Började med att va ute på tomten å spela nått racket spel med min brorsa ute på tomten. Det var jätte varmt, så hade bara bikini plus shorts på mej. Super skönt!
Åkte sedan till Bromma å handla nya löparskor till mej. Min brorsa köpte även nya lagg också! Fan, ja skulle också köpt men tyvär hade jag inga pengar kvar nu.
Var även på konfan idag, så jag missade träningen med nya juniorteamet i stockholm. Lite synd, hade ju så gärna viljat varit med. Vi spelade teater, var på fotografering i kyrkan, fikade, spelade brännbol, byggde pyramid av människor och  var på gudstjänst. Riktigt nice dag, nu ska jag plugga!
Och ni kan ju gissa vad vi gör på den här bilden, haha



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!