Måndag, Nionde April

Hejhej, har varit i skolan idag. Trodde det var helg imorrse så jag låg kvar i sängen och drog mig lite, kollade på klockan och fick panik över att det var skola idag. Så slängde på mig lite kläder och fixade mej.
Hämtade hunden efter skolan, det var jätte trångt på bussen. Nästan sådär äckligt trångt... Men iaf utanför dagis så stod det en snygg kille där. Kanske något äldre än mig, haha! Då vet jag att han har hund där, trevligt!
Tog Tyresö Strand bussen hem. Så skönt att åka den bussen eftersom det nästan aldrig är någon som tar den bussen. Så blev det en promenad för hunden min också.
Ska käka, plugga och ut och jogga ikväll tror ja!

Amanda hade inga bilder på mej sen i lördags, men kan kolla med henne om hon har tid imorrn.
Nu ska det även bli en ny design plus header, och den här gången lovar jag att hålla det, förra gången orkade jag inte...
Lite sådär småsnygg idag....
Eller inte!


Postat av: Ögonfransson

åh! jag såg också en jättesnygg kille/tjej på bussen idag (jag vet faktiskt inte ^^') finaste håret!! OwO

2011-05-09 @ 18:44:03

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!