Lördagen 21/5

Oj, blev inget mer blogg igår.
Jag var inne i stan i 5 timmar igår med Ronja och precis när jag kom hem
skulle vi ut och käka och när jag kom hem igen efter det så skulle jag och Ronja ut.

Vi åkte in till stan vid kvart i ett ungefär, så typ halv två så var vi vid t-centralen.
Det var helt galna människor där som gick ett tåg och sjöng om jesus. Sen gav
dom oss lappar om filidelfiakyrkan... Vi gick och åt på donken, som vanligt när
vi är i stan. Kollade runt i afärer och tog sedan färjan över till Djurgården
och köpte glass och åkte tillbaka till slussen igen. Vi gick hela götgatan
och över skanstullsbron. Tog typ 1 timma för oss, visserligen gick vi in i
flera affärer på vägen. Köpte ett par shorts på Vila.
(Bild kommer)

När jag kommit hem så skulle vi tydligen in till stan igen för att äta
middag. Det blev en resturang på söder, Sonjas Grek. Jätte god mat.
Mamma skulle hämta något på sitt jobb så då åkte vi över till kungsholmen.
Och jag gick in och köpte godis på en mataffär men hittade inte ut till
bilen igen, lite småläskigt.

Gick ut sen med Ronja, vi gick till vår vanliga plats vid vattnet, skitmysigt.
Älskar att vara där, tror vi ska dit och bada idag
Souvlaki
(Oxfilé, fläskfilé och lammkött spätt)
Mys vid havet igår med Ronja!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!