Winderflem

Åkte till stalllet vid 5 idag. var ljust och jättefint väder när vi kom dit och jag tänkte ta en promenad med henne. Men så skulle carro mocka så då mockade jag samtidigt som henne och när vi hade mockat klart så var det mörkt, så kände inte för att gå utomhus med henne då. Så gick i ridhuset i ca. 20 min. Sen när jag kom in till stallet igen och hade fixat klart med henne så frågade Helene om jag ville rida Winne eftersom hon var sjuk. Så då sadlade vi och gick ut. Har inte ridit honnom sen hösten 09. Så det var ett tag sen. Han är 175cm i mankhöjd och ganska seg och "lång" att rida ihop. Men tyckte att det gick  hyfsat bra, även fast jag inte hade några sporrar eller spö. Hoppas på att få rida honnom mer!
Hittade tyvär ingen bra bild på honnom :(



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!