Träning!

Känner mig ganska duktig då det har blivit ganska mycket (och kommer bli mer) träning. Åkte skidor hela förra veckan, igår så tränade jag tre timmar konståkning på förmiddagen sen vid halv sex körde jag, hedda och ronja ett gympa pass på friskis & svettis, idag var det två timmar konståkning, imorrn blir det ridning, kanske ett core pass på friskis på onsdag. Kommer kanske rulla på så i ett par veckor nu hoppas jag! På träning gick det bra, blev ju andra gången jag tränade efter mitt två veckors uppehåll, så det känns bra. Nu ska jag smsa lite sen sova. Men det här blir det sista inlägget för idag! Gonatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!