Efterlyst

Sitter å ser på Efterlyst på 3an. Det är ett av de bästa programmen på tv tycker jag. Vet inte varför, kanske insperar mig just för att jag vill bli polis när jag blir stor. Haha, "när jag blir stor", älskar uttrycket. När är man stor egentligen? Äh, men de är väl när man har pluggat klart å börjar jobba kanske?  Nu ska jag se klart på Efterlyst och gå och lägga mig, för imorgon MÅSTE jag verkligen gå till skolan. Har en muntlig redovisning för lärare imorgon med min grupp om våran uppfinning. Det här är våran enda chans att få ett bra teknikbetyg. Så alltså var det inte så smart att vara hemma idag. Fast jag hade ont så jag kunde ju inte gå dit. Statestiken har var lika i tre dagar i rad nu. Så komigen nu!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!