Konfirmation!

Har haft ganska mycket att göra de senaste dagarna så har inte kunnat blogga nått. Konfirmerade mej idag och det gick jätte bra, förutom att vi hade lite otur med vädret. Här kommer massa bilder från idag, har snott dem från några personer på facebook. Dom kommer ej i ordning
Emma L som Tiggare 2 och berättare
Jag och Hanna
Fransiskus (Sanna) delar ut bröd till de fattiga tiggarna
Jag och Hanna igen
Clara, Fransiskus, Bernado & Hanna (Agnes, Sanna, Alexandra & Hanna)
Fransiskus (Sanna)
Inne i kyrkan

Slutet av teatern när vi läste fransiskus bönen

Slutet av teatern när vi läste fransiskus bönen

Inne i kyrkan

Nattvard (Hanna och jag som ljusbärare)
Jag och Hanna

Nattvard för oss konfirmander

Teatern

Tiggare + Fransiskus kompisar

Grupp 1, 2 och 3

Teater

Teater

Fransiskus bönen



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!