Snart ny design

Har pratat lite med Astrid om att jag skulle vilja
ha ny design och header för jag börjar tröttna lite
på den jag har nu. Och dessutom förstår jag ingenting
om hur man fixar design och header, men iaf så hade
jag hittat en blogg med en fin design som jag skulle vilja
ha och skulle länka den till henne, men såklart glömmer
jag bort vad bloggen heter, så typiskt mej, sånt händer
verkligen hela tiden, men aja. Får väl sitta och försöka
att hitta den där bloggen och det känns ganska omöjligt.


Postat av: Astrid

Haha ja det var ju lite fail. (a) Google is your friend!

2011-01-10 @ 11:18:06
URL: http://astridmedkollen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!