Samma inlägg som på andra bloggen!

Tjatja, lite slut på fantasi och visste inte vad jag ska skriva. Så jag kopierade mitt inlägg från den andra bloggen, men här kommer det: Dagen började med att jag försov mej. Stängde av klockan vid halv tjugo över sju, och tänkte bara sova nån minut till. Men istället så vaknade jag en halvtimma senare ungefär. Sen så när jag kom ner och hade jätte bråttom så skulle jag hjälpa Axel med några afficher. Så jag fick jättebråttom att äta och fixa mej. Ronja kom hem till mej vid halv, då jag egentligen skulle gå. Men då stod jag och sminkade mej, och skulle dessutom hitta idrottskläder. Sen så gick vi till skolan. Kom lite sent men vi hade So i datasalen så de va lugnt. Gjorde typ ingenting i datasalen, för jag kan inte jobba där. Så är det jätte obehagliga tagnetbord som inte är sköna att skriva på. Så nu måste jag jobba jätte mycket hemma. Men Stina ändrade sig, så man kan lämna in religonsarbetet på måndag om man vill det, och det ska nog jag göra. Vår andra lektion var slöjd, och vi fortsatte med våra mjukisdressar, som vi inte alls har kommit långt på. Vi har precis ritat av mallen. Så nästa vecka blir de att klippa ut tyg och kanske börja sy om vi hinner! Sen så vare lunch och på lunchrasten så gick vi till vivo och köpte godis och tuggumi, hehe. Efter lunchrasten så hade vi idrott och vi spelade handboll. Nu har vår idrottslärare börjat med uppvärmning i typ 10min på varje idrottspass. Men det kanske är för att vi ska ha egna uppvärmningar nu om några veckor. Efter idrotten så hade vi hemkunskap. Det som vi är så bra på, haha! Vi skulle laga pasta med nån skinksås. Pastan var inte ens klar fast såsen smakade faktist helt okej.
Här kommer en bild från dagen:

Hedda galen med kniven!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!