Precis städat klart mitt rum!

Gick upp vid halv åtta. Inte kul asså, när jag vakna hoppades jag på att jag hade sovmorgon idag. Men icke, så då hoppades jag istället på att klockan var tio och jag hade försovit mig och missat träningen. (Så kul tycker jag det är att träna, hehe) Men det hade jag inte så då gick jag upp och åt frukost och sen fixade mig. Kanske skulle ha lagt fram alla kläder igår. Det var helt hopplöst nästan att hitta mina träningskläder under allt annat som var svart och låg på golvet. Sen så hämtade carro mig och vi åkte till trollbäcken. Stroking timmen är verkligen dötråkig. Vi gjorde typ bara treor och twisslar (?) hela timmen. Efter de så gick vi till cafeterian å handla godis, hihi.
Nu har jag precis städat klart mitt rum. Eller har bara damsugningen kvar. Innan såg det ut som en katastrof, kunde knappt gå in i rummet, min hund vågade inte ens gå in. Då är det illa!


Postat av: Anonym

Oojoj!! Hur länge ser det ut så där då? ;) <3

2011-01-15 @ 22:50:10

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!