Middag hos farmor

Nu har jag börjat blogga via mobilen igen. Nu på natten, då man inte orkar sitta vid datan. Vi åkte hem till farmor vid 5 ungefär. Käkade middag där. För vi friade axels födelsedag, som igentligen var förra veckan. Men nu bjöd farmor oss på middag. Innan vi åkte därifrån så fick jag ett par snygga klackskor och ett skärp av henne. Så himla snällt. Nu ska jag bara lära mej gå i klackskor sen så kan jag använda dem, hehe. Sen vid halv nio ungefär så åkte vi hem. Stannade på hemköp och köpte godis och läsk, mmmm gott! Haha svullo-jag! När jag hade kommit hem så kom Ronja hit. Vi skulle fixa designen till den nya bloggen, men det gick inte så bra. Så då fick astrid hjälpa oss lite. Så nu är headern inne och det är ett annat typsnitt nu. Som ni kanske har märkt så har jag oxå bytt typsnitt då denna blogg. Tycker att det här är lite gulligt. Här är länken till vår blogg. www.ronjaalice.blogg.se så nu börjar alla läsa den oxå! Så blir vi såklart jätteglada om ni kommenterar oxå! Gonatt.


Postat av: ögonfransson

jag hittar inte din mejladress...jag länkar den här istället ^^

http://www.youtube.com/watch?v=EUvpMhw5ALw

skyll inte på mig om du spyr/får mardrömmar eller nåt...

2011-01-16 @ 14:50:06

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!