Idre

Idag så fyller ju Axel år. Så grattis til honom!!!!!!!!
Så vi gick upp vid kvart i sju imorrse för att gratta honom
å han fick lite presenter och sånt. Vi nio ungefär åkte vi till
Idre, eftersom vi bor bara 10mil härifrån så går det ganska
fort att åka över dit. När vi kom fram behövde vi vänta länge på
att få våra liftkort eftersom det var så sjuk lång kö. Sen var de
bara ut i backen. (Ni som har varit i Idre kanske fattar nu) Jag
och Axel åkte ner till sittliften på framsidan och klev av vid halvvägs
och mötte upp pappa mitt i backen. Tog sittliften upp till toppen och
åkte sedan ner till bilen igen. Så då bytte jag till mitt andra par skidor.
Mina Völkl, som är lite bättre än mina Head. Med mina Völkl får man bättre
grepp och mycket lättare att svänga. Dessutom lättare att göra små snabba
svängar, med mina Head gick det inte eftersom dom ''fladdrade'' så mycket
och man fick inget grepp alls. Så dom här är mycket bättre. Iaf så var det
skitkallt, snöade oavbrutet och super dålig sikt pga av snön. Så var det jätte
uppkört i backarna. Nej, aldrig mer Idre på nyårsveckan. Det suger och är kallt.
Hejdå.

Bild  från idag uppe på Idre Fjäll



Postat av: Tuva - Frågestund i bloggen

Sv; Jag vet inte riiktigt men tror runt 30 ;)

2011-01-06 @ 20:45:21
URL: http://ryttarnas.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Ja i stav! :D

2011-01-06 @ 20:59:21
URL: http://ussing.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!