Dag 1- Min Familj

Yes, då ska jag skriva lite om min älskade familj då. Jag försöker att ni ta upp dom så lite som möjligt, jag anser att det är ganska elakt att sitta å skriva om dom. Men iaf. Jag älskar min familj och trivs jätte bra.
Min brorsa heter Axel han är sjutton år och går på Värmdo Gymnasium. Han är två år äldre än mig, men ser mycket äldre ut. Han åker skidor så mycket han kan. Kan ju bara säga att han världens bästa brorsa.
Min pappa är fyrtiosex år, alltså trettiotvå år äldre än mig. Han jobbar som snickare och gillar att segla, åka skidor och spela golf. Han är jättesnäll, får göra det mästa för honnom.
Min mamma är lika gammal som min pappa. Hon jobbar på kontor inne i stan. Hon gillar att shoppa, haha. Träffar henne inte så jätte mycket eftersom hon jobbar ganska sent å då är jag på träning.
Sist då, min lilla söta hund. Han heter Elvis och är en Welsh Springer Spaniel. Han är fem år (fyller 6 nu i sommar).
Vi köpte honnom från en hund kennel i uppsala när han bara var 8 veckor. Han är supersnäll och ställer alltid upp. Han har aldrig varit dum, aldrig bitit någon, varken människa eller hund. Det enda som är problemet är att han har blivit lite aggresiv mot hanhundar, men det är för när han var liten så blev han påhoppad av en mörk stor hund. Den bet honnom i nacken. Så det är därför. Han älskar kött och morötter, men hatar andra grönsaker. Han är rädd för hästar. Haha, så söt när han är i stallet och gömmer sig bakom mina ben för att han är rädd. Han riktiga namn från kenneln är: Don's Dubble Eagle.
detta är då min söta hund i somaras!


Postat av: Olavmolly

I see first time your site guys. I like you :)

2011-06-02 @ 10:14:58
URL: http://olavmolly.blognext.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!