Seg & Tråkig lördag

Har verkligen inte orkat blogga idag, eller nått. Men några bilder har kommit upp iaf. Men imorrse å gick jag upp vid halv åtta och sen åkte jag på träning vid 9-10. Fyfan för träningar på lördagmornar, usch! Riktigt seg träning, dessutom var den i fontanahallen, fyy den hallen är alldeles för kall. Efter träningen så drog jag hem, sen åkte hela familjen till stan (haha!). Först så gick vi in i västmalmsgallerian å köpte ett par skor till mej. Sen så åkte vi vidare å släppte axel å pappa vid Alpingaraget på vallhallavägen å åkte vidare till värtahamnen, där köpte vi en ny resväska till mej, eftersom jag inte hade nån för tillfället. Blev en ganska stor, rymmer 110 liter, så de är bra! Sen åkte vi hem igen eftersom jag skulle till ishallen igen för uppvisning. Uppvisningen gick sådär, vi hade ett fall. Men annars typ bra. Fick skjuts hem av emma efteråt! :) Har lagat middag med axel, blev hamburgare såklart. Finns inte så mycket annat som vi kan laga, hehe. Nu sitter vi här i soffan med en varsin data i knät och har supertråkigt. Sitter å lyssnar sönder en räddare i nöden, like a prayer, white light moment. Hej jag har inget liv.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!