Inte okej.

Tycker att det är väldigt irriterande att folk gör reklam åt sig själva på andras bloggar. Skulle vara tacksam om jag slapp sådant, tack. Att ni dessutom inte ens läser inläggen, eller presentationen på bloggen utan bara klistar in kommentaren på första bästa inlägg är ju inte heller så kul. Är det för att få fler läsare eller vaddå? Samma sak gäller er  som vill göra länkbyten, eller frågar om vi ska följa varandra på bloglovin. 1) Jag har bara länkar till mina kompisar. 2) Man följer väll bara någons blogg på bloglovin för att man tycker att den är bra, skriver bra osv. Inte för att få fler premuneranter. Nejtack, till er som gör sånt.  JAG KOMMER INTE ATT GODKÄNNA DESSA KOMMENTARER!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!