Helgen

Lördag: Igår kväll så kom ju Ronja, Hedda och Hanna hit. Först skulle vi ner till vivo å köpa godis men då släppte inte vakten in oss, så då gick vi hem igen å hämtade hunden och gick en promenad med honnom. Sen så skulle vi se på film men det tog typ två timmar för oss att välja en film, haha. Men vi valde What happends in Vegas. Den va bra, efter den så såg vi på två  inspelade Morden i Sandhamn avsnitt. Ronja och Hanna gick hem vid halv två sen gick jag å Hedda å la oss.
Söndag: Träning imorrse, den va ganska kul. Vi började öva på det nya programmet. Sen när jag kom hem så var farmor och mormor här å vi skulle fira Axels födelsedag.  (Som visserligen var för en månad sen) Sen så packade jag alla saker till romme och åkte med pappa å handla. Då jag även köpte hårfärg. Så nu har mamma agerat frisör och färgat håret på mej.
Bilder från idag kommer senare. Typ imorrn!


Postat av: Ida ♥

Vadå? ofta det är vakter på vivo? :P

2011-02-20 @ 21:25:32
URL: http://excelsa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!