Din stolthet imponerar, viljestyrkan exploderar

Började vid tio imorrse, ganska skönt. Hade nån föreläsning med RFSU och efter lunch såg vi en film om droger och missbrukare å lite sånt. Efter det så hade vi musik, för första gången på typ ett år. Har bestämt mej för att inte åka till stallet eftersom jag inte har nån skjuts dit. Just nu sitter jag å redigerar lite bilder från Åre 2010. Nu längtar jag verkligen till Italien. Men bara fyra dagar kvar!
Ni som vill se lite bilder från när vi va i Åre på påsklovet kan ju titta in hääääääär!


Postat av: Emilia

Sv: Nepp inte just nu, men jag vill verkligen börja med det, så kanske att jag börjar till hösten med det! :)

2011-02-22 @ 18:33:19
URL: http://livetsugerutandig.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!