Hel dag i stan

Jag har varit i stan hela dagen i dag, snacka om att jag har ont i fötterna nu, haha. Vi gick först runt och kollade på underkläder, det var egentligen det jag behövde men hittade inget i min storlek. Så då gick vi och åt på ett ställe i gallerian, vi tog nån pasta som var helt okej. Sen gick vi vidare och så köpte jag en tröja och en halsduk. Å sen gick vi fikade på coffeehouse by george, drottninggatan/kungsgatan. Jag tog te och en chokladtårta, shit va gott de va! :) efter det så tog vi tunnelbanan till medis och gick på bio där. Vi såg Jag Saknar Dej. Den var sjukt bra, satt å grät hela filmen för att den var så sorglig. Alla borde se den.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!