Fredag kväll

Nu på eftermiddagen så åkte jag, mamma och Axel till Farsta för att Axel skulle hämta sin nummerlapp (?),
tröjan och chipet på Stadium inför midnattsloppet imorrn. Vi tänkte åka därifrån direkt men så såg vi att
det var slutrea inne på Design Only (D.O). Axel shoppade massor av saker och jag ingenting. Det händer
inte särskilt ofta va?! Eller okej, jag köpte en marinblå tjocktröja av Race Marine. Den är dömysig, och
snygg också såklert. Hinner tyväär inte med nån bild nu, så slänger upp en senare ikväll, ska ut med hunden
snart och träffa en kompis då tror jag.
Nästa vecka blir det lite mer nya kläder:

♥ Mina kläder från Bubbleroom kommer hem till mej!
♥Ska klippa mej + slinga håret, då blir det shopping!

*GLAD*
Statestiken är höööög!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!