Snäll Mamma

Idag kom snälla mamma hem med ansiktsrengöring åt mej. Demons & Angels
1. Återfuktande kräm, används efter den andra.
2. Gel som gör ren huden från pormaskar.

Ska se hur den funkar, hoppas att den är bra. Min förra Nivea Refreshing Cleansing var jätte bra, men nu hittar jag ingen stans som säljer den. Nån som vet om den fortfarande finns att köpa?
Använde den bara i duschen på kvällarna, och jag tyckte att min hy blev mycket bättre!
Hon köpte även ett par hörlurar, så att jag får det lite lättare att koncetreca mig i skolan. Senaste veckan har varit katafstof, då mina iPod lurar har varit trasiga.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!