Påväg hem!

Tja alla mina söta bloggläsare! Sitter nu i bilen påväg hem till Stockholm igen. Har varit skönt att vara här uppe i några dagar å bara vilat upp sig. Älskar Dalarna, så himla mysigt. Funderar faktist på att köpa en gård i Leksand, Rättvik eller Älvdalen och flytta dit när jag har gått klart gymnaiet. Bo där ett par år, sen åka ner och jobba i Alperna och sedan flytta hem till Stockholm igen för att plugga till polis. Mamma tyckte att det var en super idé, så vi kanske ska börja titta om vi hittar nån gård och köper den redan nu, eller flyttar tidigare. Ja, alla hus som inte ligger centralt i Dalarna är inte så dyra, kostar bara upp mot miljonen. Åh, är ju lite taggad nu faktist!
Nån som är på idén och flyttar med mig?

Btw så har jag ganska tråkigt, så önska inlägg så blir ni länkade!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!