Önskeinlägg om Fabienne

När jag börjde rida henne, så var hon knappt inriden. Nu har det gått 1 år och två månader sen första gången jag red henne. Då hade vi inte ens sadel på för att ingen passade och hon var inte så jätte van. Kom ihåg hur vinglig hon var och kunde knappt gå i form. Under den här tiden tycker  jag att vi båda har utvecklats jätte mycket. Innan sommaren förra året hoppade vi för första gången. Helt utan hoppteknik och i oktober i höstas så startade vi våran första clearround 60cm & 70cm. Nollade båda klasserna, även fast det såg förskräckligt ut. Nu hoppar vi ingenting längre men gick över bommar för några veckor sen och hon var jätte duktig. Nu har hon tyvär ont i ryggen så jag har inte ridit på två/tre veckor. Hon har bara blivit tömkörd, longerad och promenerad. Om man bortser att hon har ont i ryggen och tänker istället på hur hon är nu. Så tycker jag att formen har blivit mycket och bakbenen dessutom, som hon får under sig bättre nu i traven.
Blev lite bilder :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!