Oberon Equestrian

Nu blire ett önskeinlägg som Sandra ville att jag skulle skriva Sandra.

Hon ville att jag
skulle skriva lite om stället där jag köpte min ridhjälm.
Jag köpte min Charles Owen hjälm på Oberon Equestrian. Butiken ligger i England, och sidan är på engelska. Tycker att det var lite svårt att förstå vissa saker när vi skulle beställa, typ som Ort/Stad och sånt som man inte förstodd skillnaden på.

De hade mycket annat billigt, så som hjälmar, kepsar och jackor. Dock så var ridbyxorna inte alls snygga, nästan bara dyra knäskodda. Tycker att butiken var jätte bra, frakten tog 1 vecka, vilket var jätte bra. Det enda dåliga är väl att det står på engelska. Men om ni använder Google Chrome så kan den översätta sidan åt dej.
Samt billig frakt.
Oberon Equestrian

Rekomenderar butiken starkt!


Postat av: Dessan

kommer du åka till Elvskogen och rida Fabbe där? :)

2011-04-21 @ 19:06:45
URL: http://teslans.blogg.se/
Postat av: jessica

sv; åh tack :)



fin blogg :)

2011-04-21 @ 20:31:49
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!