Lördag Morgon 3 April

Vaknade vid halv åtta imorrse och tänkte då gå ut med hunden, men så hörde jag att mina föräldrar var uppe, så då somnade jag om och sov till elva. Riktigt skönt för jag sover aldrig länge på helger för att jag har morgon träning varje gång. Nu ska jag ringa farmor och sen åka dit i nån timma. Just för en stund sen så hoppade min hund upp i den andra soffan där jag hade lämnat min tallrik med brödkanter, så tog han tog, hoppade ner och gick iväg och åt. Vilken hund alltså! haha! ;) (Blir lite besviken nu när statistiken sjunker)


Postat av: N

sv: när jag har tid :)

2011-04-02 @ 12:25:55
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!