God natt!

Sitter i soffan och bloggar från iPhonen, har äntligen kommit på hur man gör, (wiihiiee). Sitter och ser på nått matlagnings program, men ska nog gå och lägga mej nu. Gick ju å la mej fem imorrse och gick upp kl 9. Så alltså fick jag bara fyra timmars sömn, så jag är super trött just nu. Jag som hade tänkt att gå å lägga mej jätte tidigt så att jag skulle få mycket sömn, men icke! Ojojoj vilket meningslöst inlägg det blev känner jag. Nu ska jag borsta tänderna sen sova! Glömde förresten skriva att jag och Ronja var i slottsparken och ute på notholmen med hundarna nu på kvällen. Vi var ute i 2 timmar, det tar alltid minst 2 timmar när vi ska till notholmen, vi går lite segt hehe. Hade även skrivit ett halvfärdigt inlägg om konfa helgen, men hann inte klart så fortsätter imorrn när jag är pigg och orkar starta datan. Gonatt :)


Postat av: Rebecca - VINN HANSBO SCHABRAK!

sv; Håller med dig, riktigt ful är den :)!

2011-04-25 @ 00:46:38
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!