Även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur

Vaknade 10 minuter innan jag skulle åka till ishallen imorrse. Carro ringe och väckte mej, tur det annars hade jag nog sovit en stund till. Jag trodde att vi hade vanlig träningstid som började elva, men idag så började vi nio. Hade ingen dans, istället barmark. Och sedan började isen kl 10. Vi hade audition och det kom ganska många nya åkare. Gick ganska bra faktist, vi var totalt nitton pers. Egentligen skulle vi vara 21, men Mathilda och Cecilia trodde vi hade den vanliga tiden. Nu ska jag duscha och lite sånt, sen åker jag och solar & tränar med ronja!


Postat av: Jenny

Vinnare av dagens blogg är dragen! kicka in om det blev du (: om inte kan du övertala mig att starta en ny i samma inlägg (; kramar :3

2011-04-03 @ 15:41:57
URL: http://fotonavjenny.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!