Söndag och skola om några timmar.........

Nu ligger jag i sängen i hopp om att bli frisk. Har vart hos mormor idag. Först kom moster Lisa å fikade med oss. När hon hade åkt så kom kusin Charlotta med sina barn Max och Isak. Har inte träffat dom på hur länge som helst. Men va kul. Fotade lite oxå men dom bilderna ligger på datan och jag bloggar på mobilen nu. Farmor åt middag hos oss idag, vi åt typ potatisgrateng och sen blåbärspaj till efterrätt. Asgott var det. På kvällen gick jag ut me Elvis. Fredrik va snäll och följde me ut. Gick typ i 40 min. Nu har det verkligen blivit jätte mörkt och kallt på kvällarna när man är ute. Och jag tycker verkligen att de är jätte praktiskt att blogga i mobilen på kvällen så slipper man starta upp datan. PUSS♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!