Mys i slottsträdgården

har inte bloggat på flera dagar, menmen. Kan skriva lite kort om dom senaste dagarna.
 I tisdags började vi med projektet och jobbade med biologiskt reningsverk. (jätte intresant, visst -.-)
 På kvällen åkte jag till stallet och red. Fabienne var riktigt duktig och lyssnade bra,
 hon börjar gå riktigt bra med mig nu :) lägger upp filmer sen.
 i onsdags va hedda sjuk, så ja jobbade me wille b och fredrik.
 haha, typ hade rast hela dan för vi kom inte på nåt att göra xD.
 igår va de öppet hus, på morgonen fick vi jobba järnet!
 hade massvis kvar att göra men ronja och lite fyror hjälpte oss.
sen på kvällen va de öppet hus, skittråkigt faktist. va typ tvungen att sitta i NO-salen hela kvällen,
 men hade lite sällskap av kompisar iaf. sen på kvällen gick ja och fredrik ut me elvis.
 idag har de bara varit lugnt. Hade omprov på matten idag,
 gick ganska bra även fast jag inte pluggat nåt. hihi^^.
 sen efter skolan följde jag me fredrik ut me walle.
 sen gick jag och ronja ner till slottsparken för att fota lite. blev jätte fina bilder, kan lägga upp några :)
rooonja
ja å ronja


Puss




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!