Gumball 3000

Hade veckas första projektdag. Jag fick mitt förstahandsval som va reningsvärk. Vi ska alltså bygga ett reningsvärk i NOsalen. Så vi fick testa lite saker. Jag fick labba med paula och johan, helt okej faktist. Sen efter skolan gick jag hem till hanna och såg på film. Haha, vi såg i taket lyser stjärnorna. Det var bara för att vi ville se den innan vi ser den i skolan eftersom den är lite sorglig. Fast boken va mycke bättre och man fatta mer i boken. På kvällen hade jag träning. Och det gick sämst, har ju inte tränat sen förra måndagen eftersom jag varit sjuk hela helgen. Kunde typ inga steg eftersom dom har gjort om dubbelvingen, trevingen och passeringen. Men så fastna jag i ett hål i isen när vi skulle göra cirkeln så jag landa rakt på svanskotan. Fifaan va ont det gjorde asså och så tog jag imot mej med handen, båtbenet eller vafan de heter så nu har jag ont i handen oxå. Nu sitter jag och ser på gumball 3000. Verkligen rekommenderat program. Jon olsson, erik och mackan är med från sverige :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!