Ny jacka

Idag har jag varit i stan me familjen.
Vi va inne på Wolfwear, där köpte jag och Axel
jackor. Axel köpte en stor dunjacka.
Och jag köpte en dun parkas.
Jag ville ha en ljusblå men mamma tykte de
va praktiskare med en svart.


Sitter å kollar på sammandraget från
Globen Horse Show.
Just nu är de isläningar, men förut va de
kameler.
Inte så ofta man ser kameler som kan göra
öppna, byten i varje, skänkelvikningar och massa
annat. Jag tycker de är skitcoolt!
Imorrn ska jag dit me carro. Vi ska gå på kvällen, det
är då de är all hoppning och alla finalet.
Ska shoppa lite i annexet oxå! Kommer bli
galet kul!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!