Shopping

Nu är jag helt slut verklilgen. Gick upp vid halv 11 imorrse, jätte
skänt att verkligen sova ut, sen så åkte jag in till stan med mamma
och axel. Vi åkte först in till Alpingaraget, axel skulle kolla en väska.
Men jag hittade ingenting där. Så då åkte vi vidare till Norrlandsgatan
eftersom de ligger tre ski/snowboard/skate butiker där. Kollade
T12, Hollywood och OneOff. Men ingen av butikerna hade några
byxer eller jackor så jag blev lite irriterad. Men iaf så köpte Axel
en jacka inne på OneOff. I precis sån grön som jag skulle ha, fast de
inte fanns i min storlek. Så då åkte vi vidare till Skidsport i Bromma
så där hittade jag ett par byxer som jag köpte. Rea på dom så bara
1500 :) Och eftersom XXL och Bromma Blocks låg i närheten så åkte
vi dit också. Men där hittade jag ingenting så då gick vi in på Stadium
och där hittade jag ett par goggles.  Typ grön/svarta, ganska snygga.
Så nu måste jag ha en ny jacka och hjälm, men de kommer jag nog
inte hinna eftersom vi åker på torsdag troligtvis. Hemskt nog så ska vi
fira nyårsafton i Dalarna. Bara för att min hund är rädd fär raketer.
Men då blir de iaf skoter och skidor, och de är ju kul!



Postat av: fanny järvå

sv: haha okej ;)

2010-12-28 @ 23:28:22
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!