Tredje Advent

Tredje advent idag då. Alltså bara 12 dagar
kvar till julafton, läängtar!
Gick upp kvart i sju imorrse, inte trevligt.
Skulle vara i ishallen halv åtta för genrep.
Aldrig sovmorgon på helger och de suuger!
Sen när vi kom till ishallen så skulle vi stå på is kl 8.
Så då kunde vi vart där vanlig tid.
Vi åkte som tredje nummer och det gick sämst.
Vi hade inte kollat några platser eller nånting.
Så allt blev kaos. Sen skulle jag igentligen varit med
på troll-programmet också, men mina lungor pallade inte de.
Det blev liksom tungt att andas och efter teamprogrammet kunde
jag knappt andas. Så då kollade jag bara på när de andra va troll.
Efter att dom hade åkt och finalen var klar så gick vi upp till centrum
och handlade mat. När vi hade ätit så mådde jag verkligen dåligt och
funderade på att åka hem, men jag behövde sy, så jag var kvar.
På dansen så sydde vi på paljetterna, men blev verkligen inte klar med
alla, så jag ska fortsätta hemma. När de andra gick på isen så valde jag att
inte va med. Så jag att och skötte musiken istället. Filmade och fotade lite
också, men allt ligger på mathildas mobil :(
Nu är det lite ändringar i programmet. Så får lära mej allt imorrn.



Postat av: ögonfransson

naaw, krya på dig! \(^o^)/

mohahaha!!! jag är klar med alla mina paljetter på kjolen!! XD

2010-12-12 @ 21:20:05

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!