Kväll

Sitter framför datan, har inte gjort något specielt
idag. Inte ens gått utanför dörren, haha. Men vi brukar
bara vara hemma å slappa och se på film på juldagen.
Har suttit och kollat på lite kläder som jag ska köpa nu
när jag har fått pengar och mellandagsrean startat i de
flesta butiker just nu. Så ska shoppa för ca. 1000, sen ska
vi ju beställa hem ridhjälmen från England desutom, och de
går på 1400. Skulle ha gjort de för några månader sen men
mamma skulle fixa nåt kort innan, som hon fortfarande inte
har gjort, ska tjata lite till så fixar hon de! :)
Imorgon på morgonen ska jag till stallet med Hedda. Hon ska
Annie. Sen så om det inte är någon i ridhuset så kanske vi plockar
fram något hinder eller så. Så då får jag ingen sovmorgon, för jag
ska möta henne i stallet vid kvart i 10. Så måste upp vid halv nio då ;(



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!