Julpyssel

Jag och Axel har fixat  och städat hela dagen
och nu när mamma kom hem så slog jag in lite
julklappar och bakade lite. Vi har gjort knäck och
wienernougat. Första gången gick inte så bra, och allt
blev bränt och smakade kol. Jag är verkligen inte bra
på att laga mat och baka. Sen gjorde vi i micron istället
för på spisen och då blev de riktigt bra. Smakar supergott.
Men jag brände flera gånger när vi skulle hälla upp knäcken
i formarna, så nu har jag brännmärken över händerna, inte fint.
Julafton imorrn. Känns helt ofattbart att tiden har gått så fort, halva
åttan har gått och snart börjar man gymnasiet! Lite panik nu när man
fick superdåliga betyg, kan lägga upp en bild sen. Men snart ska jag gå
och lägga mej och hoppas att tomten kommer med några riktigt bra
julklappar imorrn! Inte så långt inlägg men ni får bättre uppdaterning
2011 hoppas jag på, för då ska jag bättra mej!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!