Hoppkurs dag 2

Som ni kanske redan vet så var jag och kollade på
en hoppkurs idag på Tyresö Ridskola. Jag hade kollat
buss och den skulle gå 13:36, som ni kanske såg i det
förra inlägget. Men när jag kommer till strandtorget så
ser jag en buss som precis lämnar busshållplatsen, då
när jag går upp dit så står det att bussen skulle gå 31
istället. Och att nästa skulle gå 46, och kvart i 2. så
skulle jag möta Hedda i stallet, snacka om att ja va
irriterad. Men så kom bussen tjugo i istället, och jag hann
till stallet innan dom började. Sen så gick vi in i ridhuset och
jag filmade och fotade lite med Heddas digitalkamera, men så
skulle Emelie gå och fixa sin häst så då fick jag låna Josefins
systemkamera och fota med. Åå, jag vill också ha en systemkamera,
det blir så himla bra bilder. Någon som har tips på bra/billiga.
Jag tyckte att Josefins va jätte bra, men kommer inte ihåg vilket
märke det var. Och idag var det mycket kallare i ridhuset om man
jämför med igår alltså. Mina fingrar är fortfarande inte helt upptinade.
Men nu ska jag äta, det kommer nog upp lite bilder snart!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!