:(

Åkte till stallet vid 4 idag. För lisbeth skulle rida
innan mej.
När jag tog in henne till stallet såg hon inte helt
frisk ut. Hon har ju vart halt nu i en vecka (?).
Vänster bak och fortfarande lite svullet från såret
så jag skrittade 5 min i ridhuset. Lindade bakbenen och
tog ut henne till utestallet sen. Mockade åt både
henne och bucke efter det. Så skönt att mocka nu när det är spån
istället för torv. Eftersom torv fryser så lätt.
Kollade lite på Carro efter de.
Ska skicka filmerna till henne så hon kan lägga upp
dom på bloggen, hoppas jag!
Här är en länk till henne!
www.goldigoldenangel.blogg.se

Carro va snäll å tog några bilder på oss!
Kanske kommer upp fler sen. Dom är med mobilkameran
så inte så bra kvalite... ''/




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!