Trött cheey...!

Ni behöver egentligen inte läsa det här om ni inte orkar, även fast det inte är satt så långt. Idag så tog det oss en timma att ta oss till träningen eftersom det var kö i fredhällstunneln samt hela essingeleden, åå vad jag hatar att bo i stockholm ibland. Detta ledde då till att vi kom sent till träningen, men det var bara jobbig uppvärmning som vi missade, så det gjorde inte så mycket för oss. Sedan hade vi två jättesköna och roliga timmar på is. Allting går mycket bättre nu vilket är jätte kul! Sen när vi skulle hem så var det kö igen och det tog jättelång tid. Så vi var hemma vid halv elva. På allt detta har jag även döjobbig mensvärk. Ont i ryggen och magen, ååh. Satan i gatan! Nu ska jag iaf sova lite. Börjar ännu tidigare imorrn än vad jag gjorde idag, börjar nämligen tjugo i nio "/ Godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!