Sötbild!

Hittade en liten söt bild på mej och hedda på mobilen! Ska skriva lite om idag hade jag tänkt då. Kan liksom inte låta bli att blogga via mobilen när jag ligger i sängen. Idag i skolan så hade vi musik för förstå gången på ett år. Eftersom våran musik lärare varit mammaledig. Vi spelade Smoke on the water på gitarr. Gick sämst eftersom jag har lite svårt att hitta rätt sträng. Hade sedan bild, där vi ska rita exitiören och interiören på både gamla och nya hus. Usch, det är så tråkigt. Tänker verkligen inte bli arkitekt när jag blir stor. Det här< blir det sista inlägget för ikväll. Bloggar som vanligt imorrn på morgonen! Glömde säga att jag, hedda och ronja ska gå på afrikansk dans imorrn! Dessutom blir det ingen dagens outfitbild för att bilderna jag tog ser jag helt mongo ut på dom! Kanske blir en imorrn! (Om jag orkar)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!