Godnatt Möja

Var på cykeltur idag med nästan hela gänget. Vi cyklade till toppen av ön och åt lunch på en fiskresturang. Lite jobbigt för mig eftersom jag hatar fisk. Efter cykelturen så tog jag, Oskar, Edwin och Alex jollen bort till några klippor och badade där. Lite senare på eftermiddagen gjorde vi en till cykelutflykt, bara vi ungdomar den här gången. Vi cyklade längst ner på den här ön och sen hem igen. Till middag så åt vi på en resturang nere vid en annan hamn. På kvällen så gick vi till min kompis båt och såg på film där å snackade lite. Nu ska jag sova, godnatt ;)


Postat av: amanda

svar: jag håller med dig om totilas :(



Fin header du har! (:

2011-08-12 @ 13:51:08
URL: http://stallsm.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!