Söndag

Har absolut inte gjort nånting idag, men det är ju skönt att bara slappa ibland. Eller jag har ju haft hela sommarlovet på mej att göra det, men ändå.

Klippte typ halva gräsmattan idag, när jag gick ut så blåste det så jag tog på mej shorts och en stor skön skjorta, sen så blir det dövarmt, såndär extrem sommarvärme nästan. Så då gick jag å svettades istället. Moder Jord kan gärna få sluta tveka på värmen! 

Farmor var här nu på kvällen och åt middag, vi åt en supergod efterrätt som mamma hade gjort. Efter middagen så fixade farmor lite med våra kläder. Hon älskar att sy, så hon brukar få lägga upp jeans, sy igen hål i byxor, sätta i knappar och dragkedjor osv.

Nu sitter jag med datorn vid matbordet med kalendern framför mej. Håller på att boka in träningar och läger nu med konståkningen.  Ganska skönt nu med fet kalender som jag får plats att skriva ganska mycket i. Även fast jag har kalender på mobilen så är det lite skönare såhär. Dricker mitt goda vanilj thé som jag köpte idag, så gott så att jag smälter!
Letar runt i gamla Häst & Ryttare tidningar efter bra övningar till träningarna. Ska nämnligen börja hålla träningar för Hedda och hennes medryttar häst på söndagar. Tror att det blir flera gånger. Ska bli riktigt kul :)
Lördagsgodis och vanilj thé, bra slut på en skön helg.

Imorrn väntar två matteprov och löpträning med skolan'
dags att sova lite kanske? :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!