Roande måndagskväll

Min bror sitter och ser på Hammarby - Åtvidaberg matchen, han är värsta bajen fanset, så han sitter och ser på matchen på tv nu. det låter som om det sitter en hel klack på andra sidan - som han skriker alltså. Kommer nästa få tinitus.. 

Nog om det så blev min och Axel's lasagne jättelyckad idag. Vi har nog aldrig lyckats sådär bra (någonsin) med en maträtt. Kanske för att vi aldrig lagar mat... Hehe

Sitter med mitt thé som vanligt såhär på kvällen och läser lite bloggar. Känns lite surt att skolan börjar på riktigt imorrn. Jaja, får väl plugga som satan det här året så att jag kommer in på ett bra gymnasium...!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!