Livet fortsätter för mig utan dig.

Väldigt lugn dag i skolan idag, skönt. Började med två oförberedda matteprov, de är övningar inför nationella proven. Tyckte att det gick ganska bra iaf, jag är dålig på matte i vanliga fall men nu gick det ju faktist bra. Fick några fel, menmen. Efter det så hade vi lunchrast i typ två timmar. Då skulle vi samlas i Alby för att vi skulle ha löpträning inför skoljoggen. Det gick inte alls bra, jag fick två astma anfall, på det andra höll jag på att svimma. Jag måste verkligen börja springa oftare så att det där inte händer. Sprang 6 minuter långsammare än förra året. Tur att jag har en hel måndad att öva på.

Nu ska jag ta bussen till dagis och hämta hunden, sen är det även min tur att laga mat idag! Får väl se hur det går...!
Galen chey hey!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!