Friday!

Ganska seg dag i skolan idag, eller iaf på förmiddagen. Vi hade jättelång lunch rast och så var det tio minuters engelska lektion muntligen sen fick vi gå.  På förmiddagen så hade vi  uppsatsskrivning i 3 timmar. Riktigt segt var det. Den första timmen var riktigt tråkig, kom inte på vad jag skulle skriva om och hade panik. Efte den lilla rasten så gick det lite bättre. Skrev inte så mycket, men det kändes bra ändå!

Efter skolan så åkte jag in till fridhemsplan för att möta upp mamma i västermalms gallerian. Hittade absolut ingenting. Dom hade inte skorna jag hade kollat in innan.. Så då gick vi ner till Nordea och fixade det där med bankomatkor och legitimation. Så nu har jag det fixat, väntar nu bara på att det ska komma på posten och sen ska jag hämta ut mitt ID på fleminggatan när det är klart :)

Vi tog bussen till hötorget och gick typ hela drottninggatan (kändes det som), in och ut genom skoaffärer. Hittade även en skinnjacka, visste dock inte vilken jag ville ha. Så det blev ingen idag, blev ett par skor istället!
Hittade även en väska inne på Åhléns som jag ska beställa hem :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!