Med en tår i ögat

Har varit lite till och från med uppdateringen. Så här kommer anledningen, skriver inte ut hela för att de finns delar som inte vissa personer får veta allt.

I början på sommaren träffade jag en kille som jag gillade jätte mycket. Vi har träffats lite då och då under sommaren. Det var en av min brors kompisar alltså, han visste inte om det förrens han fick reda på det via ett rykte av hans kompisar och blev då inte särskillt glad, på varken mej eller denna kille. Det slutade alltså inte på det sättet varken han eller jag ville att det skulle sluta. I tårar. Livet går vidare tillslut, och vi fattade nog från början att det aldrig skulle sluta bra, eftersom det var min brors kompis. Så nu står vi här, i slutet av sommaren, slutet av den sommar som har varit den bästa i mitt liv, den sommaren som jag träffat de mest underbaraste personerna, den sommaren med härliga resor, den sommar som jag aldrig kommer glömma.

Snälla bli min igen, nej låt det va som i en film.

Jag lämnar dej bakom mej och hoppas du får det underbart och vi träffas nog nångång.








Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!