Måndag, Fjärde April

Lång dag idag. Gick upp tidigt för att lämna hunden på dagis. Sen när jag skulle åka hem så var det sjukt mycket folk på bussen och man fick nästan lite klastrofobisk-känsla. Nog ett skäl till varför jag inte åker buss så ofta är för att det är mycket folk överallt och man måste trängas. Gick hem igen och sedan tillbaka till skolan. Supertråkig dag idag i skolan. Sen hade vi en slags redovisning för killarna från Finn Upp från KTH med våran uppfinning. Såklart gick ju inte våran vidare. Har även haft utvecklingssamtal idag. Satt i en timma och en kvart. Min mentor är så himla seg! Man blir ju riktigt irriterad på henne! Nu har jag precis käkat middag och ska plugga franska hela kvällen hade jag tänkt, riktigt kul....eller inte.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!